Montaż reklam nisko

Wokół reklamy

Reklama to w teraźniejszej dobie jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów. Wystarczy tylko rozejrzeć się wokół siebie, by móc wizualnie to stwierdzić. Do tego dochodzą reklamy telewizyjne, radiowe, prasowe bądź internetowe, a nawet różnego rodzaju gadżety reklamowe. Aż trudno już zobaczyć w wyobraźni sobie los bez niej. To taki symbol naszych czasów i musimy to zwyczajnie zaakceptować, obojętnie, czy się to komuś podoba, czy nie. Na rynku funkcjonuje dużo firm, które specjalizują się w kreowaniu nie tylko pojedynczych reklam, ale także całych kampanii reklamowych. Obok reklamo-twórców mamy także na naszym rynku podmioty, które świadczą usługi w zakresie: instalacja reklam. Są też firmy, które posiadają niejako w pakiecie: tworzenie, jak i instalację reklam. 
Jako że już został wywołany ten temat, należy sekundę się przy nim zatrzymać, by przybliżyć nieco więcej, na czym tak w istocie polega reklama. A więc, każdy komunikat reklamowy buduje się wg schematu AIDA. To skrót od czterech angielskich słów: attention, interest, desire i action. Rozwińmy więc te hasła. Reklama ma w następstwie tego skierować uwagę przypuszczalnego odbiorcy na dany artykuł. Po drugie, ma go nim zaciekawić. Po trzecie, wzbudzić w potencjalnym kliencie pożądanie nabycia promowanego produktu. Po czwarte, ma sprawić, aby odbiorca dany produkt zwyczajnie nabył. To wszystko. Jednakże zbudowanie reklamy powierzamy na ogół ekspertom, ale należy przecież wiedzieć, na czym polega istota tego modelu komunikatów. W życiu nie wiadomo, co się komu może w życiu przydać. Może ktoś akurat wypatrzy swoje miejsce w reklamie?


Możliwość komentowania jest wyłączona.