Marketing szeptany prudnik

Jedna kobieta drugiej pani…

A słyszałaś, że ta firma ma doskonałe materiały? Wiesz, że tamci to wykonują wspaniałe szkolenia? E tam, oni na rynku długo nie przetrwają, mówię ci. I tak powiadamy to jednym, to drugim, to i owo. Rozgłaszamy, przetwarzamy, opowiadamy, być może czasami nawet nieco bajerujemy… Czasem coś ubarwimy, czegoś nie dorzucimy. Wszystko zależy, jaki skutek pożądamy dostać. Nie ma co jednakże tłumić, że w kwestiach zawodowych, kiedy prowadzimy jakieś biznesy, znakomicie jest szeptać korzystnie na swój temat, a może nie do samego końca przyjacielsko w kwestii konkurencji. Takie życie. Świat biznesu bywa niemiłosierny a także okrutny niczym las tropikalny. Przetrzyma tylko najsilniejszy osobnik. Marketing szeptany to bardzo silne narzędzie wywierania wpływów. Zarówno wewnątrz branży, w której funkcjonujemy, jak również wobec klientów, do których kierujemy swoje materiały czy usługi. Są również tacy, którzy działają wedle powiedzenia: ” nie ważne jak, ważne żeby mówili”. Jest to nieco ryzykowne. Aczkolwiek rozsądny zespół do spraw marketingu a także public relations jest w stanie nawet w najwyższym stopniu kontrowersyjne a w dodatku niepochlebne sądy przekuć w sukces wizerunkowy. Potrzebujemy posiadać jednak gwarancję, że są rzeczywiście najlepsi. Po to zatrudniani są zawodowcy, żeby każde postępowanie wykorzystać z profitem dla swojego chlebodawcy. Żeby żaden szept nie uszedł ich uwadze i nie został przeoczony w powszechnym oddziaływaniu firma – konsument a także firma – konkurencja. Jest to potężne narzędzie a także duża sztuka, żeby zaprogramować wszelkie działania a przy tym założyć ich konsekwencje a także następstwa. A więc szepczmy.


Możliwość komentowania jest wyłączona.